Sunday, May 6, 2012

PELUANG ITU DATANG SEKALI! Tinta ke 5

Hi lagi semua, Apa khabar?

Pernahkah anda menjadi seseorang yang suka berbelanja besar dan sangat obses pada barang-barang mewah - contohnya, jam tangan mahal, barang kemas berlian, atau mungkin peralatan teknologi terkini?

Bagaimana pula dengan perkara-perkara lain yang penting dalam hidup? Menyediakan keperluan bagi keluarga anda, menghantar anak-anak anda ke sekolah yang bagus, mampu untuk pergi bercuti dan meneroka dunia?

Jika ya, berapa kerap dan berapa lama anda berfikir anda boleh menyimpan sehingga ini gaya hidup ketara, memandangkan ketidaktentuan ekonomi yang biasa di dunia ini memajukan?

Obsesi untuk memiliki barangan adalah normal, dan pemacu untuk menyediakan keperluan yang baik untuk keluarga anda adalah pada asasnya penting kepada kita semua. Dan semua perkara ini hanya boleh dicapai jika anda yakin dengan status dan tahap kewangan anda. Keupayaan untuk menetapkan diri dalam perniagaan, berusahalah dan ianya akan mula bekerja untuk anda yang akan menjana pendapatan secara berulang kali atau pendapatan pasif, dan kesudahannya apa yang kita panggil wang tambahan. Atau duit yang kita akan dapat kerana usaha yang kita telah lakukan dahulu.

Mewujudkan wang tambahan adalah semua tentang kuasa memanfaatkannya. Anda boleh membuat wang tidak kira di mana anda berada di dunia - sama ada di pantai, restoran, atau di rumah bermain dengan anak-anak - kerana kerja anda sebelum ini telah melabur dalam membantu orang lain, kini anda akan meraih ganjaran untuk diri anda!

Produk QNet meningkatkan gaya hidup anda dan digunakan oleh berjuta-juta orang di seluruh dunia. Sama ada pemakanan tambahan, produk tenaga, kosmetik dan penjagaan diri, penyelesaian telekomunikasi, dan lebih ... kuasa jualan ulangan dan produk guna habis, berkualiti tinggi adalah kunci wang tambahan. Dan ini membolehkan anda untuk bekerja 'lebih bijak', bukan dan bukanya bekerja 'keras'.
Belajar bagaimana untuk membuat wang tambahan anda untuk menikmati gaya hidup yang anda impikan.Jika Berminat? Email saya untuk maklumat lanjut. Atau anda boleh meneroka potensi anda untuk mendapatkan wang tambahan anda sendiri dengan menjadi Wakil Bebas QNet di laman web saya http://questtradinghouse.qnstore.com.my/ atau http://norazri.qnetlife.net/

Terima Kasih


Norazri Abd Wahid
Admin

No comments:

Post a Comment